S34, E2: Harry Möller can hardly believe her luck when she finally attends a concert at the Elbphilharmonie, Hamburg’s world-famous concert hall. It is her first visit to the landmark, and she is overjoyed. Her colleague Lukas Petersen joins her for the evening, and the tickets are a gift from Hannes Krabbe, who knows the star personally. The two officers find themselves watching pop singer Mick, an old friend of Hannes who has now become a celebrity.