Enkeltrick
S15, E9: Fiona Kimmerle is devastated when she finds her roommate Sunny dead in their shared apartment. With no signs of forced entry, suspicion turns to those closest to her. As investigators look into Sunny’s past, they uncover a web of deception involving a scam that targeted the elderly. Fiona is horrified to learn that her own grandmother was among Sunny’s victims, forcing her to face both betrayal and grief as the truth comes to light.