S1, E24: The previously honest Kenza succeeds in surpassing Basim's liar skills. As a result, they get away from home just in time for a new Hoodie promotion. After Pieter finds out that Flo cheated on him, he tries to focus on the Redkets. This creates hellish tensions between Pieter and Flo, which she cannot place.