S2, E24: There is a new coordinator at Jam & Roller. At a local pizzeria, Luna and Nina look into a possible clue connected with Luna's pendant. Meanwhile, Ámbar proceeds with her plan against Luna while tries to blackmail Matteo into making their own video.