The Flaming Heart Episode 3
S1, F3: Yan Lan gets stuck in an attempt to retrieve something, Huo Yan comes to her rescue. Wang Dayin and Jiang Tong bets to see who puts out the fire first, when Dayin loses to Jiang Tong, he refuses to apologize.