Check In Hanyang Episode 3
S1, F3: The "However 4," tied together by fate, are fighting hard to pass their test, but Choi Sang Bang is scheming to kick them out. Meanwhile, Lee Eun Ho watches Deok Su closely to check for the golden key, but this makes others start to doubt who Eun Ho really is.