Side Story of Fox Volant Episode 3
S1, F3: In a realm dominated by martial arts experts, heroes, and villains, Hu Fei is a young, brave, justice-loving man on a quest for revenge. His father was killed, leaving him an orphan and thirsting for vengeance. During...