Tower of Babel Episode 3
S1, F3: Jung-won cannot help but grow fond of Woo-hyuk, who cares for her unlike her husband. Inebriated, Jung-won becomes tearful in front of Woo-hyuk, and Woo-hyuk tries to console her. Later, Woo-hyuk interrogates Jung-won as part of his investigation.