Bad Prosecutor Episode 4
S1, F4: The death of Deputy Chief Prosecutor Lee Jang Won stuns Jin Jung stunned; all evidence points to homicide; Jin Jung looks for hard evidence that could overturn Chief Prosecutor Lee's death as suicide.