Tower of Babel Episode 5
S1, F5: Woo-hyuk is unsure whether he should confront Jung-won about her secret. Nevertheless, he acquires a crucial piece of evidence that proves Sooho's involvement in the murder. Back at the Prosecutors' Office, someone tries to steal a flash drive.