Tower of Babel Episode 6
S1, F6: Sooho's attempted suicide leads to internal investigations by the Prosecutors' Office, and Woo-hyuk is reprimanded by his superiors. Excluded from the case, Woo-hyuk visits Na Young-eun, daughter of a newspaper company owner and Sooho's wife.