Erlebensfall
S1, E3: Ina Rehnitz, a young journalist happily in love, is struck by a car on her way to a newsroom meeting while her boyfriend Lars Brehm watches in horror. The driver flees, leaving Ina to recover from her injuries while grappling with hidden truths that surface in the investigation. As she rebuilds her life, Ina must confront betrayal, resilience and the fragile balance between love and justice.