Erwachsen
S7, E37: Dr. Marc Lindner crosses paths with Sanna Wieland, a former oncology patient, in the emergency room. Now 18 years old, she has come in with an arm injury, but Marc cannot ignore her past. Sanna was diagnosed with an osteosarcoma at only 14, and Marc immediately orders further tests to rule out a relapse. Meanwhile, Dr. Emma Jahn is thrilled when Leyla Sherbaz assigns her to care for renowned virologist Dr. Dilek Yilmaz, a specialist she has long admired and looks up to.