Fehler
S5, E38: Dr. Marc Lindner and assistant doctor Rebecca Krieger admit Malou Meisner, a teenager brought in drunk and in sudden severe pain. She requires urgent surgery, but complications arise when the anesthetic briefly fails, putting her life at risk. At the same time, Rebecca is struck with an electric shock during the operation, rattling the team. Malou’s caregiver Ellen Brock arrives, determined to support the girl through her ordeal.