Car History Ferrari
S1, E8: Ferrari - the name alone gets your heart racing. Wherever the iconic fire red legend from Maranello is, the car with the jumping horse on its emblem is always at the center of attention. Car History recounts the story of Ferrari, from the very first sports car up to the Ferrari FF, and shows historical footage from the Formula One and interviews with seven times world champion Michael Schumacher.