S1, E5: Flo and Basim have proof that Pieter is a robber and want to link him to the police, but Pieter outsmarts them. Flo becomes completely obsessed with Pieter and pushes their research too far, causing Basim to call in the "flopstop". Basim behaves mysteriously in Kenza's eyes, so she tries to keep an eye on him despite the agreement.