S21, E21: Martha prepares to confess the truth to Nele and Sarah, but the poser steps in and offers to help her overcome her fears instead. On the day of the basketball duel, chaos erupts on and off the court. Jannis feels weighed down by his unresolved conflict with Henri, who refuses to speak to him, and the tension prevents Jannis from focusing on the upcoming match.