Undercover Folge 3
S1, F3: A mystery witness makes contact with Maya, forcing her to re-examine everything she thought she knew about the case. Maya must put the past to one side in order to fight the US authorities, but her return brings a disappointment and a revelation that’ll rock her marriage. Nick is thrown sideways when a ghost from his past approaches him. Faced with the possibility that his secret life is going to be blown open, Nick makes a decision to protect his family. Meanwhile, in 1996, the efforts of Maya’s journalist best friend to shine a light on the Antwi story is thwarted, by the establishment.