Freier Fall
S8, E13: Eighteen-year-old Jonathan Kramer presents with a broken arm from what he calls a simple fall. Dr. Marc Lindner knows him from previous visits and is not convinced by the story because Jonathan’s background includes risk and strain. Meanwhile, Dr. Annika Rösler treats Konstanze Rohde after a traffic incident. The driver who caused it is missing, which raises concerns about what really happened on the road that day.