Freiheit
S23, E6: Beloved street musician Jan Meyers is found dead by the Rhine, sending shockwaves through his local community. Suspicion first falls on Sinan Uzun, a police officer recently humiliated by Jan in a viral social media video after issuing him a fine. As the team investigates, they uncover layers of rivalry, pride, and vengeance hidden beneath the surface of the seemingly simple street performer’s life.