Freundschaft plus
S3, E10: Tobi is over the moon when his childhood friend Chris suddenly shows up. Sure, Chris hasn't been in touch for ages, but a true friendship can handle that, hopefully. Magda and Conny, however, notice that Tobi is acting like he's in love, and they might be onto something. Chris is gay and wants to be more than just friends with Tobi, throwing family life into disarray. This isn't your typical bromance.