S1, E32: The team realizes that Hoodie's times are officially over. Flo discovers that she and Kenza have more in common than they originally thought. Dorien thinks she has a new track with Hoodie's shoe print. She comes closer to Hoodie and even thinks in the direction of Pieter. Pieter visits Soufian to seal the peace, but discovers that Soufian has worked out an evil master plan.