Frühstück
S5, E1: Chocolate croissants are so delicious, but how the chocolate gets inside remains a mystery. In the educational segment, baker Alessandro shows step by step how a chocolate croissant is made. Additionally, Noah prepares breakfast for the whole family, delicious scrambled eggs. For that, he wakes up his two brothers.