Ganz oder gar nicht
S1, E8: Thomas Hauffe is admitted to the Volkmann Clinic with a broken collarbone, and upon his arrival it seems that he and Darius know each other well. Louisa is shocked when Mo tells her that Mr. Hauffe is suffering from terminal pancreatic cancer and has been a patient at the clinic many times before.