S5, E21: At the halfway point of their long-awaited pregnancy, Leyla Sherbaz and Ben Ahlbeck are full of anticipation for their child’s future. But their joy is interrupted when they admit Michael Schmidt to the emergency room after he suffers a dangerous fall. Michael is critically injured and suffers severe internal bleeding. With his condition worsening by the minute, Leyla and Ben must act quickly and perform emergency surgery, balancing their excitement as parents with the weight of life-saving responsibility.