S2, E10: Matty and Olympia navigate a new trust dynamic with Julian as he accompanies Matty to surveil the ex-wife of a Wellbrexa exec; Hunter, a member of the firm's floater pool, assists Olympia, Matty and Sarah on a manslaughter case.