S10, E1: Elisabeth is warmly welcomed as the new head of department at Karl's Clinic, but her past with Dr. Walden isn't the only challenge she faces. Meanwhile, Rike tends to Katja, a severely injured patient brought in after a car accident. To her shock, Rike realizes Katja is the new girlfriend of her ex, Oliver Weiss. As personal and professional worlds collide, both women must navigate their complex emotions and the demanding hospital environment.