Geisterseher
S3, E7: Leah is going through a spiritual phase and holding séances with her friends. No one takes it seriously, except Magda. Having seen a ghost as a child, she's genuinely spooked. Waltraud feels challenged. She's determined to prove to Magda that believing in ghosts is just superstition, and that a good scare is the best therapy. But then, the power goes out in the middle of the night.