Giftiges Erbe
S14, E5: Years ago, Thomas Brandtner chose to transfer his farm to his daughter without any burdens, but this well-intended decision has unintentionally triggered an environmental disaster. Meanwhile, Markus surprises Tobi by proposing that he take over as leader of the mountain rescue team. Confused by the sudden upheaval, Tobi assumes Markus will return after his expedition and wonders why there’s so much fuss.