Gipfelrausch
S16, E1: When Anja Vogler’s paraglider crashes high in the mountains, her husband, Steffen, panics. Mountain rescuer Markus rushes to the scene and manages to save her in time. But during the chaotic rescue, Steffen accidentally drops a bag of cannabis. It soon becomes clear he has been cultivating the plants on a remote hillside to save his struggling family farm. As his secret comes to light, Steffen faces a painful choice between survival and integrity.