S3, E13: Naomi, Adrianna, Silver and Annie go to a retreat for a girls' weekend; Silver and Navid have a secret rendezvous; Adrianna sells a story to a tabloid; Debbie's romantic dinner with Ryan is interrupted; Charlie realizes how Annie feels about Liam.