Hand aufs Herz
S4, E31: Vinz Velden and Georg Helm are rushed to the hospital after their window cleaner’s cabin crashes to the ground. Georg’s injuries are so severe that Dr. Leyla Sherbaz and Julia Berger must operate immediately. While they work to save his life, Mikko Rantala takes on his first independent responsibilities as an assistant doctor, treating Vinz at the scene. Despite his efforts, Vinz angrily criticizes him, making Mikko’s first test of confidence even harder.