Handle with Care
S8, E11: Amber feels she's at a breaking point with Andrew; Cheyenne takes a trip to wine country with Matt and Ryder to test out if he can handle parenting Ryder; Mackenzie tries to prepare for a fitness competition; Josh goes missing.