S3, F7: An accident leads Sam to investigate the army cover-up of a murder in Northern Ireland in 1985. When Phil Nelson dies after a fall, Sam thinks it’s accidental. But a tip points her to evidence that it was murder. Connor suspects Owen Johnson, former soldier. Then Ian Neal, who served with Owen, is murdered. Forensics proves it was Ian who sent the tip. Was he trying to tell Sam about a past crime?