Hector
S1, F1: Aisha and Hector host a backyard birthday party to celebrate his 40th. Unfortunately, the party is anything but celebratory, as Hector (Peter Sarsgaard) wrestles with his attraction to the teenage babysitter, Connie (Makenzie Leigh), and his cousin slaps a child who is not his own. Zachary Quinto, Thandie Newton, Brian Cox, Uma Thurman, Melissa George and Thomas Sadoski also star.