Heimatfront
S2, E10: After a long stay in a military hospital, Afghanistan veteran Marco Köhler returns home to Berlin. His mother, Marion, eagerly anticipates his arrival and prepares for a long-awaited reunion, but the absence of his wife Zoe is impossible to ignore. As Marco struggles to reintegrate into family life, the mystery surrounding Zoe’s silence grows heavier, casting uncertainty over what should have been a joyful homecoming.