Helfen - oder lassen?
S3, E20: Julia Berger is eager to transfer from gynecology to emergency medicine because she craves more action. When trainee Chrissi Menz arrives with a scald, Julia sees her chance. But Dr. Moreau remains skeptical of her abilities in trauma surgery and restricts her involvement. Julia is only allowed to handle Chrissi’s aftercare, leaving her frustrated and determined to prove herself.