S1, E8: In the smoldering remains of the burned-down garden sauna of renowned crime novelist Bettina Döring, a body is discovered. The victim is identified as Katerina Mlinar, a cleaning woman known for her discretion, who worked for several celebrities. Owe, an avid fan of Döring’s detective character Commissioner Hensleff, becomes intrigued by the case. As the investigation unfolds, the team dives into the lives of the rich and famous, uncovering secrets that intertwine Katerina's discreet life with the hidden stories of her clients. The truth behind the murder reveals more than just a mystery.