S10, E20: The aftermath of Lukas and Sofia's wedding stirs emotions at the station. Ava finds herself unable to forget the dance she shared with Finn, despite Paul complicating matters. Meanwhile, Mechthild catches Sofia's bridal bouquet, sparking a flurry of questions about her own wedding plans. These inquiries leave Konrad feeling uneasy and Mechthild notably irritated as the unexpected attention threatens their relationship's tranquility. In a whirlwind of romantic confusion, each character navigates burgeoning desires and shifting dynamics.