History Repeats Itself
S2, E11: Kayla changes Izaiah's last name; Ashley meets up with a friend she's been talking to on social media; Rachel considers birth control; Kiaya agrees to mediation with X'Zayveon's mom; Brianna flirts with the idea of dating again.