Ich mach das schon
S2, E36: Dr. Leyla Sherbaz is deeply worried when she learns her daughter, who had been staying with her father in London, is now missing. As panic sets in, Ben Ahlbeck is surprised when Zoe appears at the hospital without warning. Her unexpected return raises more questions and emotional tension.