Peacemaker Ignorance Is Chris
S2, E6: As Peacemaker settles into his new life, the 11th Street Kids decide they will risk it all to bring their friend back home. Meanwhile, Flag doubles down on his efforts to hold Peacemaker accountable by seeking help from an unlikely source.