S11, E6: Nele Schäfer is found dead in her apartment, three months after she died. No one had reported her missing. For Jan Michalski, new to Schumann’s team, it is a jarring introduction to the job. The team must piece together Nele’s quiet life and understand how she could vanish unnoticed. Her death becomes a haunting reminder of urban isolation and the secrets people keep behind closed doors.