Im Bärenfell
S3, E27: Marian casts a spell that accidentally swaps the bodies of Little John and Geri the bear. To avoid alarming Solveig, Marian joins them at the Viking camp, trying to manage the situation. Meanwhile, Robin and Derke search for the magic book that can reverse the spell. Their journey is filled with laughter, heart, and unexpected lessons.