Insomnia
S1, E9: Ben tries to stave off the torments of his dreams by staying awake, but the lack of sleep is taking its toll. Samson looks to drum up new business by resurrecting several tried-and-true scams, including 'turtle boy' and 'man-eating chicken'; Lodz warns Ben about the dangers of not practicing his 'gift'; Sofie worries that her mother is losing touch with reality; Ben marvels at Ruthie's snake-charming routine; and Lodz's psychic act gets a jolt from a mysterious source. In Mintern, Iris reaches out to Brother Justin over the radio airwaves, and Tommy gets a surprise reaction when he reaches out to Iris.