Jetzt oder nie
S7, E25: Viktoria Stadler begins her first official day at the Johannes Thal Clinic and is immediately paired with Dr. Matteo Moreau. While she tries to find her footing, Bruno Beyer is admitted with an open tibia fracture. For Dr. Marc Lindner, this case brings back a dark chapter from his past, leaving him unsettled. Unable to face it alone, Marc turns to Prof. Karin Patzelt and asks her to take over the patient’s treatment.