Jo unter Verdacht
S8, E28: A murder has occurred, prompting Detectives Hofer and Hansen to spring into action. Meanwhile, postman Pfisterer arrives at the precinct with an intriguing lead. He claims to have seen Times Square bar owner Jo Caspar late at night, dragging someone to his car before driving away. Authorities consider whether Jo could have a connection to the discovered body. As Hofer and Hansen dig deeper, the threads of the investigation become increasingly tangled, revealing a web of secrets and lies. The clock is ticking, and they must unravel the truth before the culprit strikes again.