Jugendsünden
S3, E2: The mummified body of a pregnant woman, dead for 18 years, is discovered and believed to be a manslaughter victim. As Vera Lanz begins her investigation, she learns that her colleague Jan Trompeter had a close connection to the woman. This discovery strains their partnership, as Vera must explore his past to find answers. As tensions rise, the case tests their trust while revealing painful truths about long-hidden relationships and long-forgotten crimes.