Kalkül oder Liebe
S1, E4: Barbara Gruber, a colorful figure in the local Berchtesgaden political scene, is murdered shortly before the state elections. Before her death, she had crashed the party of her political opponent, Volker Haas, painting him as a suspect in the investigation.