Keine Kompromisse
S4, E23: Dr. Leyla Sherbaz and Ben Ahlbeck face a difficult case when teenager Anna Burckhardt is admitted with acute alcohol poisoning after a wild party. Her younger sister Frederike accompanies her, frightened and overwhelmed. To make matters worse, Anna has suffered a head injury that requires further attention. Dr. Franziska Ruhland is called in to examine the injury, and the doctors must work together to stabilize Anna while supporting her distraught sister.